1. Parter
Dugnadsoppdrag.no eies og driftes av MARKUSSEN WEB (org.nr. 932 202 549). MARKUSSEN WEB betegnes i det følgende som selger/selgeren. Kjøper er den forbrukeren som foretar bestillingen, og betegnes i det følgende som kjøper/kjøperen.
2. Betaling og abonnement
Den oppgitte prisen for varen og tjenester er den totale prisen kjøper skal betale. Totalpris vises før du godkjenner kjøpet. Innholdet/tjenesten vil bli tilgjengelig for abonnenten når kjøpet er fullført og betalingstransaksjonen er godkjent.
Alle abonnement betales på forskudd første dag av din betalingssyklus. Hvis du f.eks. har valgt et abonnement per 30 dager som starter 1. september, vil neste betaling foregå 1. oktober. Et påstartet abonnement kan ikke refunderes eller kanselleres.
3. Levering av tjeneste
Dugnadsoppdrag.no sin tjeneste anses levert når annonsen er publisert. Deretter må du som annonsør fjerne annonsen eller markere oppdraget som besatt så snart hensikten med annonsen er oppnådd. Sistnevnte gjelder for eksempel når dere har inngått en avtale med en kandidat.
4. Abonnement
Abonnementer har ingen bindingstid. Abonnement avsluttes ved å kansellere neste betaling i valgt betalingsmetode (f.eks. Vipps). Påbegynt abonnement periode kan ikke refunderes eller kanselleres. Dersom du har problemer med kansellering kan du kontakte oss på hei@dugnadsoppdrag.no for hjelp.
5. Angrerett
Når du kjøper tjenester over internett har du vanligvis 14 dagers angrerett. For annonseplass på Dugnadsoppdrag.no må du imidlertid frasi deg din angrerett ettersom tjenestene for annonsering innebærer at den bestilte tjenesten (annonsen) leveres umiddelbart. Dette innebærer at du aksepterer at angreretten opphører når tjenestene anses levert. Tjenestene anses levert umiddelbart etter annonsen er publisert.
6. Konfliktløsning
Klager rettes til selger på hei@dugnadsoppdrag.no. Partene skal forsøke å løse eventuelle tvister i minnelighet. Dersom dette ikke lykkes, kan kjøperen ta kontakt med Forbrukerrådet for mekling. Forbrukerrådet er tilgjengelig på telefon 23 400 500 eller www.forbrukerradet.no.